OVER ONS

GEDREVEN MENSEN

Het team van Stichting Waardevol bestaat uit gepassioneerde en gedreven mensen. Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om een breder publiek te bereiken. Wil jij ook deel uit gaan maken van de stichting? Scroll dan snel verder.

Remon Aarts
Remon AartsPenningmeester
Zowel in zijn werk als beleidsadviseur als bij zijn bezigheden als musicus is goed luisteren naar anderen voor Remon onmisbaar. Leer het verhaal van de ander kennen, zonder direct een vooroordeel of uitgesproken mening klaar te hebben. Die kan gerust nog even achterwege blijven.
Stijn Stenzel
Stijn StenzelVoorzitter
Met zijn werk voor vluchtelingen werk Nederland en in de lokale politiek probeert Stijn het verschil te maken. Hij is er van overtuigd dat de wereld mooier wordt als mensen met elkaar in gesprek gaan en blijven, vooral als het over moeilijke onderwerpen gaat.
Jan van Boesschoten
Jan van BoesschotenCoördinator
Met zijn bedrijf de Assist gebruikt Jan de kracht van het inzicht, organiseren en motiveren. Hij adviseert en coacht bedrijven en particulieren op verschillende gebieden, waarbij hij gebruik maakt van al zijn kennis, ervaringen om inzicht te geven in mogelijkheden die er zijn voor iedereen.
Toon Vermeeren
Toon VermeerenOprichter
Toon is een man die opvalt omdat hij zijn best doet om niet op te vallen. Toon is een man die het zijn als doel heeft. Toon is een man die geen gangmaker is maar een diepgangmaker. Toon is een man met uitspraken die je raken, pakken, ontroeren en of laten lachen. Toon is een man die door Parkinson al zijn zekerheden aan het verliezen is.